Athalie

AthalieMijn motto is: “met visie inspireren en waarde creeren.”

Ik ben geboren op de dag van de ontdekking. Ik ontdek graag en dagelijks, het inspireert en prikkelt mijn zintuigen. Mijn passie voor Internet komt hier vandaan, ik ben vaak online en doe altijd wel weer nieuwe ontdekkingen. De digitalisering is een vergaande technologisering van het bedrifjsleven waarin ik voor managers en professionals een belangrijke brugfunctie vervul. Ik ontdek, probeer het te begrijpen en er meerwaarde voor klanten en bedrijven uit te halen. Hier komt ook mijn motto vandaan: met visie inspireren en waarde creeeren.”

Business Intelligence

Ik heb een antenne voor vernieuwing en voel me thuis in de wereld van innovatie. Ik help u met succes te transformeren in deze tijd van digitalisering. Met de juiste managementinformatie kunt u de bedrijfsperformance optimaliseren en uw Net Promotor Score verbeteren. Maar, welke investeringen dragen nu bij aan de verbetering van dit rendement? Door digitalisering groeit (Big) Data zowel binnen als buiten de organisatie en ik help u hiervoor een Business Intelligence Strategie te ontwikkelen. Met deze Business Intelligence Strategie krijgt u overzicht in data die we vervolgens tot relevante informatie voor management en functionele afdelingen transformeren. Met Business Intelligence krijgt u de GPS-coordinaten in handen om als directeur veilig naar een positief rendement te koersen.

Customer Intimacy

Ik zie een trechter waarin klanten betalen en bepalen – ze verwachten dat u hen herkend omdat u inzicht heeft in de relatie, informatie over kanaalgebruik van de verschillende touchpoints en actief inspeelt op behoeftes van klanten. Het andere deel van de trechter is de organisatie die actief stuurt – verkoop van producten en diensten, sturen op efficiënte processen en verleiden klanten naar gebruik van efficiënte kanalen. Bedrijven hebben een inside-out benadering en klanten hebben een outside-in benadering en op het smalste punt van de trechter daar ligt de uitdaging van Customer Intimacy: Marketing in the Moment, met optimale klantbediening in relevante behoeftes. Het hebben van een Customer Intimacy strategie – inclusief het aanbieden van Customer Centric Experiences – klinkt eenvoudig, maar het waarmaken van deze dienstverlening is in de praktijk niet eenvoudig. Met een Marketing Suite, Digital Customer Interaction Design, (Social) CRM en Real Time Database Management organiseert u concurrentievoordeel, maar welke Business tools passen het beste bij uw bedrijfsstrategie?

Services

Met management consulting help ik u mee aan een heldere strategie. Om de digitalisering in te zetten voor bedrijfsinnovatie en verbetering van dienstverlening aan klanten. Ik zet kennis, ervaring en creativiteit in om de markt- en marketingkansen te benutten en hiervoor werk ik samen met technische consultants om Business Intelligents, Customer Interaction & Database Management te implementeren. Ik richt me met management consulting op de invulling van de Hoe-vraag omdat het succes schuilt in de pasvorm. Past de weg bij u en uw organisatie, want in die herkenning zit de motivatie, het plezier en de doorzettingsvermogen die nodig is voor digitale transformatie. Communicatie en Coaching zijn de praktische vormen waarin deze transformatie inhoud krijgt.

Ik hou ook van de natuur, het is de plek waar ik mijn batterij weer oplaad. Heerlijk wandelen op het strand met onze Border Collies Sarah en Donna, varen op het mooie Spaarne in Haarlem of op vakantie, in de heuvels en bergen vertoeven!

Meer Athalie?

Bekijk de verschillende profielen in social media

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie