Blogopedia krijgt vorm

Athalie schrijft een boek over interactieve communicatie als marketing strategie. Bij het boek hoort een blog. De titel die de blog krijgt is blogopedia. Vernoemd naar wikipedia waar kennis samenkomt, staat blog-o voor alles wat met de dialoog te maken heeft.

Logo Blogopedia

Logo Blogopedia

Het boek is voor bedrijven en overheden, voor vakprofessionals op het gebied van marketing en communicatie die zich willen verdiepen in de mogelijkheden van digitale dialoogmarketing. Het boek richt zich op de strategische inzet van internet waarbij interactief communiceren bijdraagt aan de realisatie van bedrijfsdoelstellingen.Doelgroep zijn met name professionals die het gevoel hebben dat de wereld snel verandert, dat ze geen overzicht meer hebben en dat ze daarom moeilijk zelf intern kunnen kiezen of adviseren uit de hoeveelheid van digitale marketing en communicatie mogelijkheden.In de noeste arbeid om het boek te maken, post ik met enige regelmaat, zonder daarbij eer te doen aan de blogregels van dandaag. Waarom? Ik ben bang dat als ik daar eenmaal mee begin, het boek nooit meer af komt. Dus in de aanlopp naar het boek vormt blogopedia voor mij mijn professionele dagboek!Van de making of.. naar lancering van het boek met als titel “De Digitale Dialoog”

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie