Strategie: Business 3.0

Business 2013

De toekomst is nu. Maar waar begin je? Ondernemers, managers en medewerkers mogen “Social” omarmen om:
– de kracht van “the crowd” te benutten
– consumenten te geven wat ze echt willen
– bij te dragen aan mee maatschappelijke ontwikkeling

Recessie Marketing

Met een klein marketingbudget kun je ontzettend veel. Recessie-Marketing houdt in dat je benut wat vrij voor handen is maar vooral dat je mensen – klanten, prospects, stakeholders, medewerkers – geeft wat zij nodig hebben. Door deze “empowerment” geef je als organisatie alle ruimte aan groei, ook met een klein marketing budget. Succes schuilt niet alleen in de toepassing van middelen, maar vooral in HOE je dat doet. HOE is een strategische benadering waarbij aandacht voor het probleem dat je wilt oplossen ook echt opgelost gaat worden met een krachtige positionering en een onderscheidende propositie. Het geheim van HOE schuilt in de aandacht voor de analyse en de sociale omgeving.

Mijn advies voor 2013 is Business 3.0.

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie