Corporate Cravings BJF.org

Hoe bereik je miljoenen mensen om de wereld te verbeteren? Dit doe je door mensen emotioneel te verbinden aan het lot van dieren, de natuur en ons ecosysteem. Het zwarte panter project is een inspirerend voorbeeld voor bedrijven om te zien hoe met duurzaamheid als thema een positieve boost gegeven kan worden aan de merk-beleving. “Cool brands” zijn betrokken bij maatschappelijke en economische thema’s en weten die te verbinden aan de eigen activiteiten.

>Craving Corporate Social Responsibility?
Oproep aan bedrijven om een deel van hun resources aan dit doel te besteden! In de digitale wereld gebeurt op dit moment ontzettend veel, laat uw medewerkers daar deel van uitmaken. U kunt helpen de zwarte panter als dier – en als metafoor voor de ernst van de situatie in zuid Amerika – te beschermen door uw medewerkers tijd te geven zich hiervoor in te zetten. U biedt medewerkers tijd waarmee zij een belangrijke ontwikkeling in het gebruik van sociale media genieten. Deze ervaring is van grote waarde omdat uw medewerkers, na de inzet van dit project, dit kunnen benutten voor de digitale verbinding van uw organisatie. Meld u aan, geld doneren mag natuurlijk ook!

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie