De analyse fase voorbij

Het digitale domein is mijn werkterrein. Als geschoolde marketing professional surf ik me suf en ben ik enthousiast over alles wat met het internet en digitaal te maken heeft. Bij veel dingen die ik lees heb ik de behoefte om te reageren, aan te vullen en soms kritisch te zijn. Maar waarom dan deze blog? Wat ik persoonlijk gemerkt heb is dat ik – enthousiast over het medium – ook wel de verwarring herken bij mensen. Er zijn zoveel nieuwe ontwikkelingen, je kunt door de bomen het bos niet meer zien..

Ik geloof in doelstellingen, mijlpalen en dus strategie bepaling. In visie, zicht op de lange termijn, gezonde groei en duurzame opbouw van waarde, waardecreatie is vaak innovatie, mijn passie! Ik geloof in strategie maar ook in praktijk. Dingen doen, maar dan wel vanuit een kader, ad hoc kan leuk zijn maar draagt niet altijd bij aan de lange termijn doelstellingen van een bedrijf of instelling. Om mensen hierbij te ondersteunen. Inzichten te geven in de vele keuzes die ter beschikking staan en vooral om de overgang naar DOEN te stimuleren. Daarom is blogopedia er. En komt er een boek over dit onderwerp. De Digitale Dialoog – interactief communiceren als marketing strategie. Duurzame waardecreatie voor bedrijven en professionals omdat marketing veel meer is dan verkoopkosten.

Mijn passie is empowerment, persoonlijke en professionele empowerment van mensen. Met mijn boek wil ik een bijdrage leveren aan de duurzame waardecreatie bij bedrijven door middel van de dialoog!

Lang leve de blog! Ik hoop vooral op constructieve dialogen en leuke co-creaties!

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie