De internetspecialist?

De internetspecialist bestaat niet, wel de generalist! Wie zoekt u?

Merkt u ook dat het lastig is om bij te blijven met internetontwikkelingen? Professionals en bedrijven doen er goed aan om een internet specialist te betrekken bij het innoveren van hun dienstverlening, Maar wat heb je eigenlijk nodig? In de groei van het internet zijn vele disciplines ontstaan waarbij de vraag rijst: wat is er allemaal en wat heb je wanneer nodig? Het is handig om eerst zelf prioriteiten te bepalen. De volgende stappen kunnen daarbij als richtlijnen worden gebruikt:

1. De strategie: het bestaansrecht van de organisatie
2. De internetstrategie: de vertaling van de bedrijfsstrategie naar internet
3. De website: webfunctionaliteit, design en techniek
4. Web performance: usability, online communicatie en reputatiemanagement
5. Web traffic: web analyse, SEO, online interactie en social media
6. Internet marketing: Google Adwords, Affiliate marketing en online campagnes
7. Internet management: regie op de internetstrategie, internet beleid en –richtlijnen, project management en de interne communicatie.
Wie zijn er bij u verantwoordelijk voor de strategieontwikkeling, realisatie en het beheer?
Wij nodigen u uit voor een oriënterend gesprek

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie