DM EXCO 2013 – de voorbereiding

Waar ga jij naartoe voor ontwikkelingen, updates en contacten op het gebied van digitale marketing?
Vorig jaar bezocht ik DM EXCO 2012 en ik was meteen verkocht. Die Duitse “Messe Kultur”is ongekend, professioneel, gestroomlijnd, strakke inhoud en veel plezier en netwerkmogelijkheden. Bezocht ik de beurs vorig jaar 1 dag, dit jaar kon ik niet anders dan 2 dagen inplannen, en dan nog heb ikmeer niet dan wel gezien!

De voorbereiding

Omdat DM EXCO 2013 zo groot is, is een gedegen planning wel noodzakelijk. Ik heb de programma’s bekeken en mij toen bedacht: “wat zijn mijn thema’s?” Mijn thema’s zijn de onderwerpen in business consulting en coaching waar ik CEO’s, CMO’s en CIO’s begeleid in digitale kansen en keuzes. Mijn thema’s zijn Intimacy en Synchronisatie. In de presentatie tref je de toelichting, mijn programma en een update van marketing buzz woorden in het domein van Digital Marketing en Service Design.

Keuzes?

In een transparante wereld zijn we in dialoog, zoeken we oprecht contact en willen we positieve ervaringen. Wat betekent voor de keuzes die jij maakt zakelijk en prive?

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie