Ik help u om uw bedrijf met succes verder te laten groeien! Ik werk op het snijvlak van marketing, technologie en business development. Ik geef vorm en inhoud aan uw bedrijfsuitdagingen en ben thuis in de digitale wereld. In werk vanuit klantbehoeftes en synchroniseer in de praktijk processen naar Customer Centric Experiences. Ik werk voor bedrijven in verschillende sectoren en opvallend genoeg zijn de vragen altijd gelijk:
- Welke prioriteiten, keuzes en investeringen voor Customer Centric Experiences: real time relevante informatie en aanbiedingen, verbetering van de klantenservice, verhoging van de klanten tevredenheid, NPS, optimalisatie van kanaal contact?
- Welke data en digitale ontwikkelingen creeren kansen voor mijn organisatie: web, mobile, marketing automation, CRM, content curation, channel analyse, data transparantie?
- Hoe kan ik de dienstverlening optimaliseren, kosten reduceren of juist onderscheidend maken, innovatief en toonaangevend zijn in bereikbaarheid door de digitale kansen te benutten?
Client Roadmap
In deze presentatie krijgt u inzicht in het proces naar Customer Centric Experiences. De klantfocus is in de praktijk het ontwikkelen van een heldere strategie, het organiseren van talent en tools en het plannen en implementeren van de uitvoering. In deze rol help ik u graag.
Ik werk als professional volgens drie principes:
- Kennis uw klanten, visie en ervaring vormen de basis voor de probleemstelling en het strategisch plan. Ik zet mijn kennis, krachten en talenten in om uw uitdagingen om te zetten in successen.
- Samenwerken: elke strategie wordt gemaakt op basis van inspiratie en co-creatie tussen mij en uw medewerkers. De gecombineerde kennis en ervaring resulteert in een passend plan, een strategisch plan dat past bij uw organisatie.
- Uitvoering. Waardecreatie zit in de uitvoering van concepten. Een strategisch plan heeft daarom een praktische planning met een vertaling van doelen naar concrete doelstellingen in de tijd en specifiek gemaakt naar taken en medewerkers. U krijgt niet alleen onafhankelijk advies voor de implementatie van business en marketing tooling. Voor de technische analyse advies en implementatie van innovatie werk ik samen met een team van specialisten. Specialisten op het gebied van Interactive Customer Communication, Customer Care, CRM, Marketing Automation, (big) Data Science en ERP. Dit team van specialisten kennen de markt voor hard- en software producten en platformen binnen hun segment, werken alleen met de beste leveranciers – full service en specialisten – en voorzien u van onafhankelijk advies en begeleiden de implementatie.
Neem contact op voor een kennismaking.