Human approach

De toekomst is de menselijke maat. We verwachten al langere tijd op een persoonlijke service en actuele informatie. Maar wanneer het gaat om “Marketing in the moment” – the moment of truth wanneer we als consument real time in contact staan met een leverancier – dat is helaas nog maar weinig persoonlijke service waarneembaar.

Toch is die menselijke maat al lang mogelijk wanneer je kijkt maar de vergaande digitalisering die tal van mogelijke marketing automation services biedt. De koppeling van systemen aan een CRM systeem en een datawarehouse die van data informatie maakt is een ontwikkelingspad. Een pad van en voor groei waarbij veelal de interne knelpunten zorgen voor concrete projecten om inzicht te verstrekken om een oplossing voor een probleem te vinden. In de praktijk brengt het vele nieuwe inzichten mee de organisatie nog veel baat bij heeft. Het klinkt wellicht als een aangename bijkomstigheid maar voor wie al langer met managementrapportages, marketing intelligence en business intelligence bezig is begrijpt dat deze koppelingen zorgen voor een flinke sprong voorwaarts in de strategische waarde voor de organisatie. Met name wanneer je het gebruik van consumenten en hun behoeftes kunt koppelen aan je organisatie doelstelllingen. Laat je inspireren:

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie