Marketinginnovatie INCompany programma

Iedereen heeft talent, het is de kunst om dit talent te gebruiken en te ontwikkelen! Jezelf verbreden en verdiepen en samen waarde te creëren voor de organisatie waar je werkt. Een win-win en een duurzame investering voor bedrijven die expertise durven in te huren. Om ruimte te creëren, beweging in gang te zetten, niet met energie maar met intrinsieke motivatie. Directeuren doen jullie mee? Huur een marketing innovatie expert en geef overzicht, inzicht, inspiratie en motivatie aan je mensen! Het marketing innovatie programma is een INCompany programma en bestaat uit interactieve presentaties van elk een dagdeel CultuurStrategieContent en dit is wat je precies krijgt:

Innoveren is cultuur – 1  dagdeel

Digitalisering, social media, en de macht van de klant hebben grote invloed. Who owns de customer? De wereld verandert in een hoog tempo Dit brengt bedreigingen en ook kansen. Juist van marketing- en communicatiemanagers wordt verwacht dat ze hierop inspelen. Creatief en innovatief denken. Werken aan het eigen merk. Binding met klanten niet alleen realiseren, in de praktijk draait het vaak om ‘organiseren.’ Mensen maken daarbij het verschil. De persoonlijke waarom moet daarbij overeenkomen met de organisatie waarom – de missie en de bedrijfscultuur. Met de eenvoud volgt succes. Marketing innovatie volgt de succesvolle theorie van Simon Sinek om innovatie van binnenuit te stimuleren. Meer info..

Hoe creëer je een goede marketingstrategie? – 1 dagdeel

In deze sessie neemt Athalie de deelnemers mee door het proces van ontdekken en ontwikkelen van een moderne marketingstrategie die de basis vormt voor alle marketing gerelateerde activiteiten, beslissingen en acties. De sessie is bedoeld voor managers en hun medewerkers om vanuit bedrijfsstrategie samen richting te geven aan de marketingtaken.

Marketing innovatie in zeven stappen wordt aangeboden door vanuit overzicht inzicht te geven. Door ontwikkelingen te bespreken, te toesten op relevantie en zo gericht een bijdrage te kunnen leveren aan waardecreatie bij de organisatie. Weten wat er is, is belangrijk, maar weten waarom het waarde creëert is nog belangrijker. Het ontwikkelen van ‘hoe’ te implementeren omdat het past in de strategie levert de innovatie die marketeers en communicatiemanagers nodig hebben... Meer info

Content stratégie – 1 dagdeel

De Digitale Dialoog geeft alle medewerkers een stem omdat mensen samen een merk vertegenwoordigen. Aan de hand van zeven fasen wordt de content uitgewerkt.

  1. Verwondering – samen overzicht krijgen
  2. Analyse – samen inzicht ontwikkelen
  3. Doelen – samen doelstellingen formuleren
  4. Strategie – samen leiderschap ontwikkelen
  5. Tactiek – samen visie en committent neerzetten
  6. Actie – samen plannen smeden en uitvoeren
  7. Controle – samen bijsturen en successen delen

Athalie is als actief als iCEO, Innovator, Marketing Expert en Business Developer. Als consultant is inspirerend en heeft creatief leiderschap als USP. Ze is auteur van het management marketingboek De Digitale Dialoog – interactief communiceren als marketing strategie .

Wat mensen zeggen over haar: Athalie is een echte out-of-the-box denker, ze is inspirerend en weet altijd op hele andere en frisse ideeën te komen. Om in beweging te komen en te vernieuwen is zij een waardevolle aanvulling en een ingrediënt voor succes!

Duur

Het programma marketing innovatie bestaat uit drie bijeenkomsten van elk twee dagdelen.

Twee dagdelen waarvan een dagdeel voorbereiding en een dagdeel voor de bijeenkomst. De bijeenkomsten kunnen ook individueel gegeven worden.

Kosten
De kosten voor deze presentatie zijn € 1.950,- per dagdeel.

Dit bedrag is exclusief:
• Reiskosten a €0,65 per kilometer
• Locatiekosten
• BTW.

Meer weten?
Wilt u uw vraag eerst voorleggen of wenst u de presentatie specifiek te maken voor uw situatie?
Ik denk graag met u mee. Telefonisch vrijblijvend en op afspraak op basis van een kennismakingstarief. U kunt mij bereiken op 06 50 24 39 93.

 

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie