INCompany

“Bent u up-to-date?”

De wereld digitaliseert in rap tempo en verandert de werkwijze binnen organisaties. Naast het benutten van digitale tools vragen het digitaal organiseren en digitaal gebruik om aandacht binnen. In de praktijk geeft digitale adoptie weerstand binnen organisaties omdat uw medewerkers niet altijd begrijpen waarom en hoe u hier de vruchten van gaat plukken. Speciaal voor directies en management teams heb ik naast mijn boek een aantal trainingen ontwikkeld die handvatten geven om digitale beslissingen te kunnen nemen. Om grip te krijgen op de interactieve ontwikkelingen, de strategische kansen en de succesvolle invoering binnen uw organisatie.

5 trainingen

1.Interactieve In-company trainingen voor directies, MT-leden en ervaren marketing- en communicatie professionals over de strategische waardecreatie, het nut voor uw bedrijf en inzet van interactie communicatie in blogs, social media en Twitter. Een dagdeel voorbereiding en een dagdeel training.

2. De Digitale Dialoog geeft een maatwerk training gericht op vijf processen: bewustwording, inhoudelijke visie- en merkontwikkeling, verankering van beleid in het alledaagse werk, professionalisering en de impact van de dialoog. Twee dagdelen voorbereiding, 2 dagdelen training, 1 dagdeel nazorg.

3. Facebook CRAVE the showcase: een inspirerend voorbeeld voor bedrijfspromotie en netwerken. Een dagdeel training.

4. LinkedIn Audit personal branding: wie bent u, hoe komt u over en wat wilt u bereiken? Uw verhaal om zelf succesvol zichtbaar te zijn. Een dagdeel training.

5. LinkedIn Audit corporate branding: heeft u al een company profile, hoe komt het over en hoe wenst u dat het er uit ziet? Een dagdeel training.

De prijs per dagdeel is € 950,- dit is inclusief voorbereiding, uitnodiging, materialen en evaluatie en exclusief locatie kosten, catering, kilomervergoeding a €0,65 per kilometer. Trainingen zijn vrijgesteld van BTW.

Neem contact op om je behoeften en wensen te delen dan kunnen we samen beoordelen hoe we een passende INCompany kunnen opzetten.

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie