Pratende post!

In de hoeveelheid aan DM acties wordt de gemiddelde consument overspoeld met ongeadresseerde en geadresseerde post. Ervaren als we als consument inmiddels zijn weten precies wat DM is en kunnen we direct voorselecteren welke post we openen. En wat blijkt? Post met een andere afmeting, variable qua dikte en met een spannende uitstralig openen we graag. Onze nieuwsgierigheid nmaakt dat we de post ook nog een smet aandacht bekijken, precies het schot in de roos van de direct marketeer.

Om je te onderscheiden in DM zijn er tegenwoordig allerhande innovatieve marketing communicatie toepassingen. In de Wensfontein kun je zo zelf een pratende wenskaart maken, compleet met eigen stem voor de personal touch. Heel verrassend en persoonlijk. De pratende post is er niet alleen voor prive gebruik, ook zakelijke mailings kunnen binnen een week geleverd worden. Dat is weer eens wat anders dan een standaard kaart zonder geluid.

Wie ziet er nog meer leuke toepassingen in de wenskaarten business?

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie