Problemen oppakken

vraagtekenKent u dit: zo lang het nog niet echt nodig is laten we het probleem nog even liggen. Er zijn altijd wel redenen aan te dragen waarom andere activiteiten de prioriteit krijgen. En zo groeit de lijst met latente problemen die vroeg of laat acuut worden. Problemen zijn vaak problemen omdat onbekend onbemind maakt. De oplossing zijn vaak niet eenvoudig voor u, u bent niet thuis is het vakgebied, voelt zich te weinig ervaren of u bent onbekwaam. Wanneer u uw kwetsbaarheid toon en uw uitdagingen deelt dan kunt u problemen oppakken en nog meer genieten!

Welke bedrijfsproblemen in beeld?
In de day-to-day bedrijfsactiviteiten zijn er tal van zichtbare en nog niet zichtbare problemen:
1. Hoe is onze bereikbaarheid, laten we prospects lopen of verliezen we klanten? service vraagstuk
2. De website is verouderd en niet responsive – communicatie vraagstuk
3. We hebben te weinig content en tools om prospects te interesseren – propositie vraagstuk
4. Er zijn te weinig redenen voor klanten om contact met ons op te nemen – marketing vraagstuk
5. Hoe maken we van klanten ambassadeurs – CRM vraagstuk

Waar staan we in Business Intelligence Score?
1. Hebben we voldoende data geaggregeerd om aan de knoppen te draaien?
2. Zijn onze mobiele, desktop, camera e.a. apparaten intern goed geintegreerd
3. Wordt de software automatisch gesynchroniseerd?
4. Betalen we niet te veel voor onze vaste en mobiele telefoonabonnementen?
5. Hoe efficiënt benuttende ons bedrijfskapitaal? en wanneer was de laatste kasstroomanalyse?

Welke mate van tech adoptie?
1. Welke mobiele tools staan er op uw bucket list om te implementeren?
2. Waar wilt u klanten mee employeren op het gebied van digitale dienstverlening?
3. Wanneer gaat papier bij u de deur uit en wordt alles digitaal?
4. Zijn we digital helemaal getuned?
5. Hoe zit het met onze online alignment, engagement & interactie?

De kracht van kwetsbaarheid
Auteur Brene Brown schreef er een boek over en haar ervaringen zijn ook terug te vinden in inspireerde TEDex filmpjes. Wat een bedrijfsprobleem lijkt is in feite een persoonlijke en een professionele uitdaging, namelijk de wil om het te op te pakken. Om een probleem op te pakken en voorbij te gaan aan gevoelens van angst en onzekerheid en om u te durven openen zodat u en uw bedrijf kan groeien. Zonder lef geen leven, dat is mijn motto en dat gun ik u ook.

Ik help bedrijven op het snijvalk van marketing, technologie en business development. Ik vertaal behoeftes naar concrete oplossingen en implementeer verbeteringen in samenwerking met partners. Met mijn inzet kunt u problemen van de bucket list schrappen en uw lijst met nieuwe slimme successen aanvullen!

Welk probleem wilt u opgelost hebben? Bel mij voor een kennismaking op 06-50243993

Laat wat van je horen

*

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie