Strategisch advies in tijde van krediet crisis

Positionering, marketing- en communicatie strategie versterken het merk van ieder bedrijf. Voor veel bedrijven was het realiseren van omzet, het behalen van groeisdoelstellingen en verkooptargets geen moeilijke uitdaging. Maar door de crisis vertraagt nu de economie en verlaagt de omzetsnelheid zich. Bedrijven en consumenten geven minder makkelijk geld uit en dat betekent UITDAGINGEN alom:

  1. Investeren in de juiste marketing communicatie
  2. Het uitwerken van een niche strategie
  3. Het uitvoeren van de long tail voor SEO
  4. Het aanscherpen van het merk met branding activiteiten
  5. Het creeren van toegevoegde waarde door gevoel en emotionele binding
  6. Het uitwerken van duurzaamheidsrichtlijnen
  7. Het invoeren van certificaten en keurmerken
  8. En andere corporate en mkb bedrijfsdoelen ten gunste van de positionering en de verkoop!

De krediet crisis geeft een hele concrete aanleiding bij bedrijven om zich een spiegel voor te houden. Neem daarom een externe specialist of -bureau in de hand die kan helpen om uw merk en daarmee de presentatie van het bedirjf eens kritisch tegen het licht te houden. Want ook in tijde van crisis is er behoefte aan needs to have en nice to have producten en diensten! In Nederland is een netwerk van vrouwelijke professionals actief die leden heeft in de categorie van junior marketeers, communicatie managers en ervaren senior execitives, allen gespecialiseerd in Marketing en /of communicatie. Kijks eens op VMC en doe er persoonlijk voordeel mee!

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie