Update Business Intelligence

Intelligence is booming want (Big) Data is Booming. Nu steeds meer mensen gebruik maken van meerdere mobiele apparaten groeit de behoefte aan inzicht in gebruik om service en commercie te verbeteren. In deze presentatie wordt het overzicht geschetst van actueel consumenten bereik en gebruik va verschillende digitale media. Walt valt op?
1. Google is veel populairder dan welke online krant, media-publisher of nieuws site dan ook. Het gebrek aan transparantie en de eenvoud van zoekmachine gebruik doet de zoekfuntionaliteit alleen maar groter groeien.
2. Mobile advertising is nog in ontwikkeling, traditionele aanbiedingen innoveren naar interactieve, location based en relevante aanbiedingen.
3. Android is de grote winnaar, apps market regionaal verschillend maar functioneel vooral populair op het gebreid van foto en video creatie en consumptie zoals Snapchat en Vine.

En tenslotte wat is een phablet: Een phablet is een kruising tussen een smartphone en een tablet.[1] De grootte van een phablet varieert van minimaal 5 inch (12,7 cm) tot maximaal 7 inch (17,8 cm). Het woord zelf is een samenvoegsel van het Engelse phone en tablet. De categorie lijkt erg hard te groeien: in 2012 zijn er 25,6 miljoen phablets verscheept en naar verwachting lijkt dit toe te nemen tot 60,4 miljoen toestellen in 2013 en tot ongeveer 146 miljoen phablets in 2016.[2] Desondanks heeft de phablet in Nederland nog maar een marktaandeel van vier procent,[3] tegenover een wereldwijd marktaandeel van twee procent.[4] Bron wikipedia.

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie