Wat motiveert mensen om een beoordeling te schrijven?

Tijdens het schrijven van De Digitale Dialoog kwam ik via Maritza Fellinger in contact met de gebroeders Kroezen, van WUA. Aanleiding was het gezamelijke docentschap van de training “klantbeoordelingen” aangeboden via MarketingfactsM!Academy.

De kennismaking bracht een raakvlak aan het licht. we waren beide bezig met een boek! Zij over reviews en ik over de dialoog. Aangezien de review ook een dialoog vormt betreft spraken we af dat ik een bijdrage zou leveren aan hun boek over klantbeoordelingen (reviews). De paragraaf motivatie is in zijn geheel opgenomen in het boek.

Het boek is online te bestellen bij WUA , Marketingfacts en bij mij alleen voor meederede exemplaren via info@deinnovatiemakelaar.nl. Mijn dienstverlening:

  1. Meerdere exemplaren in combinatie met een in-company lezing
  2. Een management strategiesessie over het belang van reviews
  3. Een workshop over de succesvolle inrichting van klantbeoordelingen

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie