Marketing Mantra – Integer

"Ik ben integer, open en eerlijk" … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Attent

"Ik ben aantrekkelijk en attent" … [Lees meer...]

Jureren bij Van Speijk Innovatie Arena

BrandFuel - de organisator van de vernieuwde Van Speijk Innovatie Arena, nodigde mij namens VMC uit om zitting te nemen in de jury van VSIP en om gelijktijdig ambassadeur te zijn op weg naar dit unieke innovatie event op MarCom in juni 2012. Ik kon niet anders dan ja zeggen want als innovator in hart en nieren geeft jureren energie en inspiratie en dat zijn precies de ingredienten die de nodig zijn om te vernieuwen in business. Naast jureren blog ik mee op de speciale website over innovatie in de communicatiesector. Mijn eerste bijdrage gaat over het innoveren van VMC – netwerk voor vrouwen in … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Slim

"Ik ben slim, succesvol en rijk" … [Lees meer...]

Future for Fashion

Retail is detail De Future in Fashion wordt in deze voorspelling uit 1930 magnifiek voorspeld. De manier waarop fashion in retail is veranderd, zal in de komende jaren. Brancheorganisatie CBWMitex doet er veel aan om retailers te informeren over de toekomst. Met het platform retail2020 kan iedere retailer deze toekomst verkennen maar, gegeven de weinige views op Youtube, lijkt de interesse beperkt. Ligt de aandacht vooral in de winkel, is digitaal een andere handelskanaal of roepen al deze ontwikkelingen vooral onzekerheden op? Ziet u detail als vertrouwd, tastbaar en veilig? Weet dan dat ook … [Lees meer...]

Crave Amsterdam

CRAVE Amsterdam Als zelfstandig professional werk ik als management consultant en onderneem ik ook zelf. Ik ben gespecialiseerd in de digitale ontwikkelingen en omdat ik zelf ook onderneem noem ik me iCEO. Ik geloof in practice what you preach. Als online ondernemer onderneem ik met twee webwinkels - www.lotusliving.nl en www.wizz.us - en bedien ik de consumentenmarkt als online retailer. Toen ik startte wist ik eigenlijk niet veel meer van retail dan mijn eigen consumenten aankoop ervaringen. Ik ontmoette Melody Biringer, de founder van the CRAVE Company en ze vroeg me of ik wilde meewerken … [Lees meer...]

Recept voor Recessie | nieuwe marketingmodellen

Recept voor Recessie: Leiderschap in verkoop & marketing met nieuwe marketingmodellen In tijden van recessie vormt Customer Relationship Management, met name verkoop en marketing transformatie, een belangrijke kans in marktontwikkeling. Hiervoor zijn mensen met visie, lef, creatie en kwaliteit nodig.  Maar wanneer is verkoop en marketing transformatie voor u relevant? Nieuwe Marketing Modellen omdat: 1. er een verdubbeling van de inspanningen is voor succesvolle verkoop 2. de impact op de marketingefficiëntie complex is 3. de effectiviteit over meerdere kanalen in termen … [Lees meer...]

Executive 3 gangen diner voor 2012

Bestuurders opgelet Als manager van een organsatie bent u verantwoordelijk voor de continuiteit van de organistie, moet u op de kosten letten en wordt van u verwacht dat u de organisatie verder brengt. Werk aan de winkel dus, want naast het bijsturen op basis van marktontwikkelingen is het ontwikkelen van kansen een opgave die weinig bestuurders makkelijk afgaat. Strategische doelen stellen en realiseren vraagt om focus, commitment maar vooral creativiteit. Als bestuurder managed u processen, u heeft visie en leiderschap nodig om tot ontwikkeling te komen. Hiervoor zijn drie ingredienten van … [Lees meer...]

ZIA – Zelfstandig in Amsterdam

Als zelfstandig ondernemer ken ik mij kernkwaliteiten en mijn beperkte tijd. Samenwerken met andere zelfstandigen vormt daarom de ideale werkwijze om elkaars krachten te benutten en binnen de gegeven tijdlijnen optimale resultaten te kunnen afleveren. Delen is niet alleen vermenigvuldigen, zelfstandige collega's zijn voor mij ook maatjes om mee te sparren over ondernemerschap, adviestrajecten en over onze liefste als zelfstandige professionals. Werken als zelfstandige Als er gesproken wordt over het nieuwe werken dan groeit bij mij altijd een brede glimlach op mijn gezicht. ik denk dan … [Lees meer...]

Trends voor global brands

  Global top 100 brand update Merken mogen verrassen, de toekomst brengen en de mix tussen online en offline visueel optimaliseren. Milward Brown onderzocht de top 100 global brands en beschrijft in dit rapport trends, industrie ontwikkelingen en uitdagingen voor merken. Brandz 100 Milward Brown 2011 from Marketingfacts … [Lees meer...]

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie