Marketing Mantra – Inzicht

"Ik groei van informatie naar inzicht en kom helemaal in bloei!" … [Lees meer...]

Basisboek MarCom breidt uit!

Goed huwelijk Het boek Basisboek Marketingcommunicatie is geschreven door Esther van de Berg. Het boek is een mooie samensmelting tussen de twee vakgebieden Marketing en Communicatie. Deze twee vakgebieden gaan enerzijds steeds meer samen en anderzijds treedt er verwijdering op door vergaand specialisme. Tijdens het lezen van dit boek waande ik mij op bekend en onbekend terrein. In de breedte van het vakgebied is het natuurlijk onmogelijk om alles te weten, maar dit boek geeft met recht de basis goed weer. Na het lezen van dit boek heb je een actueel overzicht van marketinginstrumenten en … [Lees meer...]

Marketing Metrics 3.0

Marketing 3.0 "Een financiële investering of een ultieme klant ervaring? Marketing Metrics Het huidige aanbod van Digitale Marketing Metrics kent een groot aantal geavanceerde die je kunnen helpen bij het bepalen van de effectiviteit van geinvesteerde marketing euro's. Maar, er is een duidelijke scheiding zichtbaar in de waardering van marketing effectiviteit. De eerste oriëntatie gaat over branding, reputatiemanagement en "do-good", de tweede oriëntatie richt zich op het optimaliseren van de salesfunnel. Wat zet je nu wanneer in? Merken Metrics In het groeiende aanbod van marketing … [Lees meer...]

Bezoek aan DMEXCO

Als eBusiness Consultant heb ik grote waardering voor bedrijven die business events organiseren zoals DMEXCO. Het is een leuke en efficiente manier om met bedrijven en professionals in contact te komen. Persoonlijk ervaar ik een beurs altijd als inspirerend, nieuwe visies, inzichten en digitale ontwikkelingen. Digitaal is natuurlijk een geweldige manier om verbinding te maken met mensen, maar de sociale elementen van een beurs kunnen nooit worden vervangen door virtuele bijeenkomsten. DMEXCO Digitale Marketing Fair Vorige week bezocht ik DMEXCO, de grootste vakbeurs in Europa voor … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Love

"love it, change it or leave it" Als je ergens van houdt kun je alles accepteren, als het niet voor je werkt, probeer het te veranderen. Als veranderen niet helpt, laat het dan los en ga verder met je leven in liefde en plezier. Weet dat je altijd een keuze hebt, alleen zijn de alternatieven niet altijd fijn, denk je! Pas wanneer je besloten hebt om alternatieven te gaan verkennen zul je ontdekken dat er meernis dan je denkt. … [Lees meer...]

Netwerken in Nederland

Boekreview over de basis van netwerken Nieuwe klanten scoren door te netwerken gaat over het hoe en waarom van netwerken. De auteurs, Catriona Ravelli en Jos Essers, stellen dat netwerken onderdeel moet zijn van ieder marketingplan. Netwerken is het bedrijven van mond-tot-mond-Marketing en dat is een essentiele activiteit voor iedere zelfstandig professional en ondernemer die zijn bedrijf wil laten groeien. Met netwerken ben je actief aan het verbinden en beweeg je tussen mensen die informatie zoeken, hulp wensen of referrals vragen. Een veelgehoorde uitspraak is “netwerken kun je of niet”, … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Vriendschap

"Familie krijg je, vrienden kies je en met collega's groei je in verbinding door betrokkenheid enbetrouwbaarheid" In een goede vriendschap is vertrouwen en betrokkenheid aanwezig. Vrienden geven je steun, ze zeggen waar het op staat, altijd met goed bedoelde intentie. Zorg dat je collega's je vrienden worden, zo groei je samen tot ongekende hoogte! … [Lees meer...]

Bidding for Brands

"The Buzz around brands is nowadays a buzz around consumer conversations. Connected customers enjoy a journey of brand engagement empowered by social connections and incentives to conversion.." Bidding for Business? MediaMath en MediaMetrix zijn het domein voor Demand Side Platforms - een must have tool voor digital advertising en een plek waar online advertising aggregatie plaatsvindt, ofwel overzicht in marketing performance, automatic trading en real time marketing accountability. In de digitale wereld volgen de ontwikkelingen elkaar zo snel op dat het voor marketeers, … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Rijkdom

"Ik sta open voor andere perspectieven, neem ideeen van anderen aan en verrijk mijzelf en mijn omgeving met nieuw verworven rijkdom!" … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Succes

"Succes is genieten van mijn innerlijke tevredenheid!" … [Lees meer...]

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie