Communicatie credo – samen zingen

"Ik zing de hoogste noot, maar samen zingen we een verrassend vermakelijk lied!" Alleen loop je sneller, maar samen loop je verder. Denk jij wel eens: als ik het zelf doe, gaat het beter en veel sneller? … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Leider

"Ik ben een leider omdat ik likes en volgers heb!" … [Lees meer...]

Communicatie Credo – Aandacht

"Met attentie en timing krijg je de aandacht die je verdient." … [Lees meer...]

Communicatie Credo – Overtuigen

"overtuigen is iets anders dan je mening doordrijven." … [Lees meer...]

Marketing Metrics 3.0 (UK)

Marketing Metrics 3.0 - a financial investment or a smart consumer satisfaction? Marketing Mathematics In the present status of Digital Marketing there are a great amount of sophisticated services available that can help you determine the effectivenss of marketing euro’s spent. However, there seems to be a clear separation in valuation marketing effectiveness. The first orientation is about branding, reputation management and do good and the second orientation is about optimizing the salesfunnel. What when to use? Branding Metrics 3.0 In the growing supply of marketing metrics tools … [Lees meer...]

Marketing Mantra – Visie

"Ik leer dagelijks door mijn visie te delen, mijn kennis met ervaring groeit door die van anderen". … [Lees meer...]

Creativiteit versus curation

Digital Curation Digital curation is het proces van beheren en waarde toevoegen aan digitale informatie voor huidig en toekomstig gebruik. De term Digital Curation is rond 2008 ontstaan als gevolg van het geweldige digitale gebruik wereldwijd. Als je gaat zoeken online, wat is dan waar? Wat is kwaliteit en wat is de bron? Met digital curation wordt naast het actief beheren en uitbreiden van digitale informatie ook gewerkt aan de waardering van de informatie. Actualiteit, leesbaarheid, houdbaarheid en populariteit krijgen vorm in co-creatie met gebruikers. Het actief "waarderen" van content, … [Lees meer...]

Communicatie Credo – Staart

Een goed verhaal heeft een kop en een staart. … [Lees meer...]

Company conversatie voor conversie

Delen is vermenigvuldigen, ook in contactmomenten en digitale communicatie. Merken die medewerkers betrekken in de communicatie, mensen die merkambassadeur mogen zijn omdat managers medewerkers vertrouwen en motiveren, die merken genieten groei en succes! The 4C's of the Conversation Company from steven van belleghem … [Lees meer...]

Succesvol innoveren is klanten inspireren!

Om in beweging te komen voor vernieuwing hebben we doorgaans wel een reden nodig. Helaas is het voor veel bedrijven eerder noodzaak dan plezier om te vernieuwen. In management draait het doorgaans om het beheren van processen niet om het vernieuwen ervan. Gelukkig maar dat vernieuwen ook sterke commerciele argumenten heeft, zoals het nut om verkopen te verhogen, nieuwe omzet te creeeren, nieuwe producten en diensten te ontwikkelen om onderscheidend te blijven en om bestaansrecht te behouden. Want, als je klanten kunt inspireren, blijven ze komen en kopen. Maar hoe doe je dat, succesvol … [Lees meer...]

Copyright: Athalie Stegeman | Ontwerp: DPid Ontwerp | Website: Piri Piri Marketing & Communicatie